דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים מלאי עוצמה לכתיבה שיווקית נכונה - חלק 3 

מאת    [ 17/08/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1782 פעמים ]

זהו המשכו של המאמר העוסק בטיפים לכתיבה שיווקית נכונה. לאחר שהסברנו במאמר הקודם שאנשים קונים תועלות ולא תכונות, שעדיף להשתמש בטקסט רגשי, שכדאי לטפל בחמשת ההתנגדויות המוכרות לכל מי שנתקל בפרסומות, שיש להשתמש בטכניקות פיתוי ולוודא שהטקסט השיווקי שלנו מאמין בעצמו, הגיע הזמן להסביר את חשיבות אופן הצגת המילים שאנו משתמשים בהם ככלי מכירה:

11) אל תדברו בהכללות - פרטים מוכרים: יש תיאוריה הקובעת ש "75.6% שהמוצר יפתור לך את הבעיה" הוא טקסט עדיף על פני "76% שהמוצר יפתור לך את הבעיה" פשוט מפני ש – 75.6 הוא מספר ספציפי שבונה אמינות. הקוראים רוצים להאמין לכם. ככל שאתם מגבירים את הסיכוי שהאמון בכם יבנה בקרב הקוראים כך ייטב. רוב המפרסמים מדברים על "מעל 75%", משום שהם כנראה עצלנים. אל תעשו את הטעות הזאת אם אתם רוצים להגביר עוד קצת את ווליום האמינות.

12) עדויות חיוביות על המוצר שלכם הן זהב טהור: כשאנשים אחרים אומרים לכם שמה שאתם קונים, או עומדים לקנות – היא אחת ההחלטות החכמות ביותר בחייכם, אתם מנסים, לפחות מנסים להקשיב להם. בהחלט מומלץ להשתמש בעדויות חיוביות כחלק מקמפיין פרסומי בכל פעם שאתם רק יכולים. זו גישה חכמה שעובדת, פשוט משום שהרבה עדויות שכאלה גורמות לכל אחד להרגיש כאילו הוא אכן קיבל, או שהוא עומד לקבל, החלטה שהוא לא יתחרט עליה וכספו יושקע במוצר – לא יבוזבז.

13) מצפים מכם להבטחות ולערבויות - אל תאכזבו: תבטיחו הצלחה לכל מי שישתמש במוצר שלכם, ותבטיחו ערבות מלאה להבטחות שלכם. כיום זה כבר חלק בלתי נפרד מעולם השיווק והמכירה. עד כדי כך שאנשים יחשדו בכם אם אתם לא מבטיחים 100% תוצאות או שאתם מקטינים את העירבון המוגבל לידי אותיות קטנטנות בתחתית הדף. המציאות כבר הוכיחה שפחות מ 2% מהלקוחות מבקשים את כספם בחזרה, כך שלהציע ערבות וביטחון כדוגמת החזר כספי במידה ואין שביעות רצון מהמוצר זה סיכון די בטוח. איזה סוג של אחריות עליכם להציע? ליברלית ככל שאתם יכולים. אל תנסו להתפלפל, אל תציבו תנאים מגבילים, פשוט הבטיחו 100% הצלחה אחרת הכסף חוזר לקונה והמוצר אליכם. זה יוצר ביטחון עצום בקרב הקונים הפוטנציאליים שמבינים שאתם כל כך בטוחים בהצלחת המוצר שלכם שאתם והמוצר שלכם כנראה הטובים ביותר שיש בתחומכם.

14) השתמשו במילים שיש בהן קסם: כוונתי היא למילים שידועות כמעוררות תגובה ושמושכות תשומת לב: "מדהים", "מרגש", "בלעדי", "נפלא", "מרתק", "מספר 1", "בחינם", "ללא תשלום", "הצלחה מובטחת", "בפעם הראשונה", "גרסה משופרת", "הצעה מוגבלת בזמן", "רק היום", "חושפני", "מהפכני", "ייחודי", "דחוף", "פריצת דרך", "חדש" ויש כמובן עוד כמה. השתמשו בהן בתבונה, אחרת אם אתם פשוט מחברים את המילים האלה ביחד בלי חוש לטקסט טוב ובלי להבין מה אתם עושים – זה לא יעבוד. מאידך אם 'תופרים' אותן יחדיו לידי מארג טקסטואלי אחיד שמשולבות בו עובדות חיוניות ורלוונטיות למוצר שאתם משווקים, יש בידיכם כלי מכירה חזק במיוחד.

לקריאת שאר המאמרים בסדרת טיפים מלאי עצמה לכתיבה שיווקית נכונה לחצוו נא

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב